Ten serwis jest w trakcie budowy. Niebawem ruszamy z nową stroną www. Za niedogodności przepraszamy.

KerallaResearch

KerallaResearch to pierwsza w Polsce agencja badawcza specjalizująca się w analizach business to business. Agencja oferuje pełen zakres badań rynkowych, w których respondentem jest decydent (właściciel, prezes, dyrektor, management, specjaliści etc. ). Agencja wykonuje m.in.: badania satysfakcji klientów, w tym także tworzenie Client Satisfaction Index, badania kontrahentów, badania jakości obsługi, analizy konkurencji (w tym metodą Mystery Client), analizy potencjału rynków,badania popytu, udziałów rynkowych, cen, wizerunku, marki, analizy oczekiwań, szans, zagrożeń rynkowych. Wykonuje także testy gotowych ofert, konceptów, reklam, wizualizacji, logo kierowanych na rynek instytucjonalny, do odbiorcy biznesowego.

Instytut Keralla opracowuje też raporty sektorowe/branżowe (m.in. Skaner Flotowy i badania rynku CFM). Prowadzi badania omnibusowe dla różnych segmentów odbiorców (np. sektor MŚP).

Stosuje zarówno badania ilościowe, jakościowe, analizy desk research, wywiady telefoniczne CATI, indywidualne IDI, grupy fokusowe FGI, grupy eksperckie, badania face to face etc.

KerallaResearch przeprowadza również badania ewaluacyjne, czyli oceny projektów dofinansowywanych ze środków UE, o które występują firmy, samorządy, instytucje administracji publicznej, spółki samorządowe etc. Od 2009 roku wykonuje również analizy dla polskich eksporterów w ramach projektu „Paszport do eksportu”. Wybrani klienci firmy: Toya, Biofluid, Melle, Europejski Fundusz Leasingowy, BRE Leasing, LeasePlan Fleet Management, Grupa Impel, Opera Wrocławska, Hala Stulecia, Uniwersytet Wrocławski, PZWLP, ING Car Lease, Form Plast, Auto Spa, Daimler FM.

Dzięki specjalizacji, angażowaniu do projektów badaczy-praktyków i starannej kontroli pracy ankieterów Instytut Keralla oferuje rzetelne analizy wspierające te strategiczne i te codzienne decyzje biznesowe. Z wyników badań agencji korzystają m.in.: Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna, money.pl, bankier.pl, wnp.pl, Rzeczpospolita, Forbes, Businessman, e-gospodarka, Nowoczesna Firma, SAMAR, Magazyn Fleet, Euroflota, FleetEurope, Pet Market, Retailnet, Horecanet.pl, Magazyn RTV- AGD Infoserwis. Pełna lista na stronie www.keralla.pl

Organizacje branżowe, standardy

Przestrzegamy zasad Międzynarodowego Kodeksu Badań Rynku i Badań Społecznych ICC/ESOMAR wytyczającego standardy dla branży i nakładającego odpowiedzialność zawodową osób zajmujących się badaniami. Wśród współpracowników Instytutu Keralla są członkowie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.