Ten serwis jest w trakcie budowy. Niebawem ruszamy z nową stroną www. Za niedogodności przepraszamy.

Kampania AXA. Pierwsza pomoc orężem każdego kierowcy!

Data publikacji: 21.07.2017r.

25 lipca to Dzień Bezpiecznego Kierowcy. Tak jak rok temu AXA wzmacniać będzie świadomość, że bezpieczeństwo na drodze to również umiejętność udzielania pierwszej pomocy. Takie umiejętności, zdaniem AXA, są szczególnie ważne, jeśli się weźmie pod uwagę, że w 2016 roku pierwszy raz od ponad pięciu lat wzrosła liczba ofiar śmiertelnych i ciężko rannych na polskich drogach (źródło: dane KGP prezentowane w raporcie „Stan bezpieczeństwa ruchu drogowego w 2016 roku”, krbrd.gov.pl).

22 lipca AXA rusza więc z kampanią telewizyjną. W spocie pokazuje, jak wygląda uproszczony schemat pomocy w sytuacji wypadku samochodowego. Wystarczy bowiem znać kilka prostych zasad, żeby uratować komuś życie w sytuacji jego zagrożenia! Film można obejrzeć nie tylko w telewizji, ale też na kierunekratunek.pl. Tam również udostępnia e-book przygotowany we współpracy z Centrum Szkoleniowym AdrenaLTika.

 

To jedna z inicjatyw AXA w ramach partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ (Cel 11 : zrównoważone miasta i społeczności, a w nim bezpieczeństwo na drodze)

 

W tym roku AXA rozszerza akcję. Jak? Agnieszka Dąbrowska, dyrektor Departamentu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta AXA Ubezpieczenia wyjaśnia:

 

« Po pierwsze, postawiliśmy sobie za cel, aby dać możliwość przeszkolenia się z pierwszej pomocy każdemu pracownikowi AXA. Chcemy realnie wpływać na bezpieczeństwo na drodze, a naszym zdaniem wiedza ratunkowa jest jednym z jej elementów. Chcemy też, żeby nasi pracownicy czuli się pewniej w sytuacjach nieplanowanych. Po drugie, chcemy maksymalnie szeroko dotrzeć do naszych klientów z e-bookiem, dlatego będziemy go dołączać do każdej wykupionej w internecie i u agenta polisy komunikacyjnej. »

 

Kampania potrwa do 26 lipca. Zobaczyć ją można m.in. na: Animal HD, Adventure, ale kino+, AXN, Canal+ Sport, Comedy Central, Discovery Channel, DOMO+, Fox Comedy, HGTV, kuchnia+, National Geographic, nSport, Planete+, Paramount Channel, TLC, Travel Channel, TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Fabuła
i TVN Style. Za planowanie mediów odpowiada Arena Media.