Ten serwis jest w trakcie budowy. Niebawem ruszamy z nową stroną www. Za niedogodności przepraszamy.

Zapraszamy na warsztaty flotowe

Data publikacji: 04.03.2016r.

Jeden dzień. Tylko tyle trzeba poświęcić, aby praca związana z zarządzaniem autami i zakupami przez kolejne lata była prostsza i bardziej wydajna. Zapraszamy do Hotelu Airport Novotel w Warszawie na Warsztaty Flotowe.

W programie między innymi jak zmniejszyć koszty ubezpieczenia, rozsądnie wybrać firmę świadczącą usługi fsl, ochronić się przed konsekwencjami działań kierowców. Być może jednak najważniejsza dla uczestników będzie analiza dokumentów związanych z użytkowaniem pojazdów firmowych.

Nasze Warsztaty prowadzone są w formule otwartej – ekspertom można zadać każde pytanie, bo zależy nam, by uczestnicy osiągnęli dokładnie taką wiedzę jakiej potrzebują. Takowych nie powinno zabraknąć przy tematy związanej z wynajmem długoterminowym, zwanym również full serwis leasingiem. Wspólnie przygotujemy wzorzec zapytania ofertowego, rozważymy do kogo je wysłać i jakie kryteria przyjąć podczas selekcji informacji. Pochylimy się także nad umową z podmiotem CFM – co powinna zawierać, a czego musimy się wystrzegać. Przez całe spotkanie poradą będzie służył Andrzej Zawistowski.

Co trzeba bezwzględnie wymagać od ubezpieczyciela? Na jakie klauzule nie możemy wyrazić zgody? W jakich sytuacjach iść do sądu bez obawy o przegraną? Jakich błędów należy uniknąć przy zgłaszaniu szkód? To tylko kilka pytań, na jakie odpowie Piotr Gortatowicz, jeden z największych ekspertów w Polsce z dziedziny ubezpieczeń flotowych. Porozmawiamy także o tym, które ubezpieczenia i w jakich sytuacjach warto kupić, a które stanowią zbędny wydatek. Uważni uczestnicy uzyskają wiedzę pozwalającą zaoszczędzić co najmniej kilka, a może i więcej procent pieniędzy wydawanych na ubezpieczenie.

Spotkania FlotyAutoBiznes bywają nietypowe, tak będzie i tym razem. Przez moment bowiem postraszymy… więzieniem, opowiadając, kiedy menedżer floty może mieć poważne kłopoty z prawem, nie zawsze tylko i wyłącznie na skutek własnego działania. Dla przeciwwagi poradzimy jak można zostać bohaterem, ratując pracodawcę przed bankructwem lub wysokimi karami za działania kierowców. W rolę specjalisty od prawa wcieli się Radosław Pluciński z „Kancelarii Radców Prawnych Radosław Pluciński i Partnerzy”.

Ostatni temat zainteresuje z pewnością fanów biurokracji, czyli… wszystkie osoby związane z zarządzeniem i administracją aut. Menedżerowie i specjaliści wiedzą bowiem, że porządek w „papierach” stanowi klucz do bezproblemowej pracy. Wraz z Mariuszem Petryką przeanalizujemy zatem dokumenty, jakie musi podpisać użytkownik samochodu, zastanowimy się na jakich zasadach i za co można ich karać i nagradzać, kiedy warto być elastycznym względem kierowców, a kiedy trzeba być twardym jak głaz, itp. Uczestnicy mogą przyjść ze swoją polityką flotową i zadać menedżerowi floty jak i prawnikowi pytania z nią związane.

Zgłoszenia: http://log24.pl/konferencje/warsztaty-flotowe-najlepsze-praktyki-w-zarzadzaniu-flota-22-marca-warszawa,235/rejestracja

Koszt szkolenia to 399 zł. Członkowie partnerstwa mogą liczyć na 20 procentowy rabat. Wystarczy w rubryce „Uwagi dodatkowe” wpisać „PBD”. Bliższe informacje pod adresem info@fab.com.pl i numerem telefonu 515 160 507.

Program:

Dobrze a nawet tanio - ubezpieczenie jako element zmniejszenia kosztów floty. Piotr Gortatowicz, Gort Business.

* Podpisz i wymagaj - analiza umowy z ubezpieczycielem.

- klauzule, na które absolutnie nie można wyrazić zgody

- klauzule warte wynegocjowania z ubezpieczycielem

- zapisy pozwalające zminimalizować ryzyko sporu z ubezpieczycielem

- musi tak być - na co klient nie ma wpływu w umowie

* Straszyć sądem czy grzecznie prosić - skuteczne dochodzenie roszczeń od ubezpieczyciela

- konieczne zapisy w car policy dotyczące zachowania kierowcy w przypadku kolizji/wypadku

- błędy menedżerów przy zgłaszaniu szkód

- kiedy warto podważyć wartość odszkodowania

- jak zwiększyć szanse na wygranie sporu z ubezpieczycielem

* AC, NNW, Assistance, GAP, ubezpieczenie opon, szyb. Itp. – po co nam tyle ubezpieczeń?

- jak uniknąć podpisania kilku umów, chroniących to samo ryzyko

- dlaczego NNW może być nieopłacalne?

- kiedy warto wydać pieniądze na GAP

- w czym pomoże assistance

- ochrona przed ryzykiem uszkodzenia opony, szyby

- czy naprawdę potrzebujesz przedłużonej gwarancji?"

Ochroń przedsiębiorstwo i samego siebie przed konsekwencjami działań użytkowników aut. Radosław Pluciński (KRP Radosław Pluciński i Partnerzy).

- kiedy administratorowi floty grozi więzienie lub odpowiedzialność finansowa za popełnione błędy

- jak uchronić pracodawcę przed bankructwem lub wysokimi karami za działania kierowców

- daremny trud i żale, gdy nie znasz prawa – w jakich sytuacjach polityka flotowa jest niezgodna przepisami i nie można jej stosować

- zapamiętaj to – zwroty i wyrażenia w polityce flotowej, które zrozumie użytkownik auta, menedżer i sędzia w razie sporu

 

Jak prawidłowo przeprowadzić przetarg na usługi fsl? Andrzej Zawistowski (niezależny ekspert).

- analiza potrzeb floty i finansów firmy

- przygotowujemy wzorzec zapytania ofertowego

- selekcja podmiotów, które otrzymają propozycję przystąpienia do przetargu

- co firma CFM musi uczynić, by zakwalifikować się do drugiego etapu

- kryteria wyboru jednego lub więcej usługodawców

- co powinna zawierać umowa z firmą fsl - warunki konieczne, dozwolone, niedozwolone

 

Pan i Władca floty a jego poddani: analizujemy dokumenty związane z użytkowaniem aut przez pracowników firmy. Mariusz Petryka (niezależny ekspert).

- menedżer jako agent – przesłuchanie nowego kierowcy – prawo jazdy, umiejętności prowadzenia auta, przeszłość wypadkowa, itp.

- menedżer jako biurokrata – jakie dokumenty musi podpisać pracownik i do czego należy go zobowiązać

- menedżer jako sędzia – arbitralne lub niearbitralne podchodzenie do przewinień kierowcy. Karać (w jaki sposób)/nie karać za:

- zatankowanie niewłaściwego paliwa

- spowodowanie kolizji, wypadku lub niezgłoszenia szkody

- zbyt późne dostarczenie pojazdu do przeglądu lub wymiany opon

- palenie papierosów w samochodzie

- przewożenie osób trzecich

- zbyt wysokie spalanie

- brak czystego auta (mimo obowiązku korzystania z myjni)

- jazdy prywatne bez zezwolenia

- tankowanie poza wyznaczonymi dniami

- menedżer jako „dobry wujek” – nagrody dla kierowców oraz sytuacje, w których można być „elastycznym” i „lekko niedowidzącym”

- menedżer jako ratownik – kiedy warto, a kiedy nie można pomagać użytkownikowi samochodu (ze względu na dobro swoje lub firmy)

- menedżer jako komornik – odbiór auta, gdy pracownik odchodzi z firmy

- menedżer jako święty Mikołaj – wymiana pojazdu na nowy a kierowca

- menedżer jako istota społeczna – pozycja menedżera względem działu HR, działu, w którym pracuje kierowca, zarządu

- menedżer jako kontroler – obowiązki menedżera floty przy współpracy z CFM

- menedżer jako służący – obowiązki menedżera względem kierowcy 

Uczestnicy szkolenia będą mogli przynieść dokumenty związane z użytkowaniem aut i „współpracą” z kierowcami w celu konsultacji z naszymi ekspertami: menedżerem floty i prawnikiem.