RUSZYŁA KAMPANIA SPOŁECZNA „RUSZASZ W DROGĘ? MYŚL DO PEŁNA!”
Data publikacji: 04.07.2011r.Miesięcznik motoryzacyjny Cars rozpoczyna 1 lipca kampanię społeczną „Ruszasz w drogę? Myśl do pełna!”. Potrwa ona dwa miesiące, a swoim zasięgiem obejmuje cały kraj.
Rozpoczęły się wakacje i tysiące rodzin planuje wyjazd lub już wyruszyło na drogi. Kampania CARS jest prowadzona, by pomóc kierowcom w przygotowaniu się do bezpiecznej podróży po Polsce. Magazyn chce uświadomić użytkownikom dróg na jakie kwestie należy zwrócić uwagę, aby bezpiecznie dotrzeć do celu podróży. Stąd pomysł i przygotowanie specjalnej wkładki tematycznej, na łamach której CARS porusza szereg istotnych kwestii. Dziennikarze zwracają czytelnikom uwagę na to jak przygotować samochód do podróży i radzą jak opanować sztukę pakowania bagażu. Mł. Inspektor Marek Konkolewski z Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, która obejmuje akcję honorowym patronatem radzi także , aby przed wyjazdem dobrze zaplanować podróż i należycie ocenić własne możliwości.
Informację na temat kampanii można usłyszeć na antenie ANTYRADIA oraz przeczytać na łamach CARS i na portalu www.moto.pl. Kampania jest reklamowana także na nośnikach reklamy zewnętrznej i obejmuje 150 billboardów oraz 150 citylightów rozmieszczonych na terenie całego kraju.
Sponsorem kampanii jest AutoMapa. Patronat Honorowy nad kampanią objęli: Komenda Główna Policji oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, natomiast partnerzy medialni to moto.pl i ANTYRADIO oraz Clear Channel i agencja Directors.
Kreację kampanii przygotowała agencja Directors.