Poszukujemy pracownika na stanowisko Pełnomocnik Zarządu, Manager ds. Projektów i Komunikacji

Data publikacji: 26.01.2018r.

Obecnie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego poszukuje osoby na stanowisko: Pełnomocnik Zarządu, Manager ds. Projektów i Komunikacji

      Opis stanowiska:

  • zarządzanie bieżącą działalnością organizacji oraz jej biura,
  • reprezentowanie Partnerstwa,
  • budowanie i podtrzymywanie relacji z firmami partnerskimi, administracją publiczną, środowiskiem akademickim i ngo,
  • pozyskiwanie nowych partnerów,
  • planowanie działań rocznych we współpracy z partnerami stowarzyszenia,
  • kompleksowe zarządzanie projektami długofalowymi, a także inicjowanie i zarządzanie projektami bieżącymi,
  • opracowanie strategii komunikacyjnej i wizerunkowej Stowarzyszenia,
  • dbanie o bieżącą promocję działań Partnerstwa w mediach: tworzenie informacji prasowych, tekstów na stronę www, umieszczanie postów w mediach społecznościowych,
  • organizowanie spotkań/seminariów/konferencji i innych wydarzeń
  • przygotowywanie prezentacji, protokołów, sprawozdań, raportów, itp.
  • kompleksowa administracja biura;
  • współpraca z Global Road Safety Partnership oraz innymi podmiotami partnerskimi za granicą.

 

     Oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy - ewentualnie we współpracy - z sektorem biznesowym oraz/lub pozarządowym,
  • ukończone studia wyższe i min. 3 lata doświadczenia zawodowego,
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów społecznych,
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • wysokie kompetencje interpersonalne połączone z łatwością nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji partnerskich
  • dobra znajomość mediów społecznościowych i umiejętność ich wykorzystania w pracy
  • wysoka kultura osobista
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  • umiejętność tworzenia i zarządzania projektami,
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, samodyscyplina

 

 

     Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas nieokreślony,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w różnorodnym środowisku firm, instytucji publicznych oraz NGOs,
  • możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • elastyczny czas pracy oparty na podejściu zadaniowym,
  • biuro stowarzyszenia mieści się w ścisłym centrum Warszawy.

 

Aplikacje składającą się z cv i listu motywacyjnego prosimy przesyłać do 28 lutego 2018 roku na adres: dorota.olszewska@pbd.org.pl

Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

W przesłanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).