Poszukujemy pracownika na stanowisko Pełnomocnik Zarządu, Manager ds. Projektów i Komunikacji
Data publikacji: 26.01.2018r.
Tagi:
Obecnie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego poszukuje osoby na stanowisko: Pełnomocnik Zarządu, Manager ds. Projektów i Komunikacji
Opis stanowiska:
- zarządzanie bieżącą działalnością organizacji oraz jej biura,
- reprezentowanie Partnerstwa,
- budowanie i podtrzymywanie relacji z firmami partnerskimi, administracją publiczną, środowiskiem akademickim i ngo,
- pozyskiwanie nowych partnerów,
- planowanie działań rocznych we współpracy z partnerami stowarzyszenia,
- kompleksowe zarządzanie projektami długofalowymi, a także inicjowanie i zarządzanie projektami bieżącymi,
- opracowanie strategii komunikacyjnej i wizerunkowej Stowarzyszenia,
- dbanie o bieżącą promocję działań Partnerstwa w mediach: tworzenie informacji prasowych, tekstów na stronę www, umieszczanie postów w mediach społecznościowych,
- organizowanie spotkań/seminariów/konferencji i innych wydarzeń
- przygotowywanie prezentacji, protokołów, sprawozdań, raportów, itp.
- kompleksowa administracja biura;
- współpraca z Global Road Safety Partnership oraz innymi podmiotami partnerskimi za granicą.
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy - ewentualnie we współpracy - z sektorem biznesowym oraz/lub pozarządowym,
- ukończone studia wyższe i min. 3 lata doświadczenia zawodowego,
- doświadczenie w prowadzeniu projektów społecznych,
- dobra znajomość języka angielskiego
- wysokie kompetencje interpersonalne połączone z łatwością nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji partnerskich
- dobra znajomość mediów społecznościowych i umiejętność ich wykorzystania w pracy
- wysoka kultura osobista
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- umiejętność tworzenia i zarządzania projektami,
- samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, samodyscyplina
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas nieokreślony,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w różnorodnym środowisku firm, instytucji publicznych oraz NGOs,
- możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- elastyczny czas pracy oparty na podejściu zadaniowym,
- biuro stowarzyszenia mieści się w ścisłym centrum Warszawy.
Aplikacje składającą się z cv i listu motywacyjnego prosimy przesyłać do 28 lutego 2018 roku na adres: dorota.olszewska@pbd.org.pl
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
W przesłanych dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883).